Klachtenprocedure

Het kan gebeuren dat ouders het ergens niet mee eens zijn. Wij horen dit graag. Ouders kunnen met hun vraag/klacht bij de leerkracht, directeur terecht en worden uitgenodigd voor een gesprek. Afhankelijk van de aard van de klacht en het gesprek volgt een passende actie. Ons streven is om er altijd gezamenlijk in een goed gesprek met elkaar uit te kunnen komen.

Voor klachten rondom discriminatie, seksuele intimidatie, racisme kunnen ouders terecht bij de contactpersoon van de school. Tineke Verspoor-Heersink. Zij zal naar uw verhaal luisteren en beoordelen of de klacht binnen onze school behandeld kan worden of naar de externe vertrouwenspersoon van de school wordt gestuurd. De externe vertrouwenspersoon van onze school is mevr. Ellen Nijssen. (ellen.nijssen@live.nl)